با معروف ترین اقامتگاه هایی  که در دل طبیعت هستند، آشنا شوید (بخش اول)




 

اقامتگاه هایی در دل طبیعت

 

بلیط خارجی سام سیر

 

آشنایی با اقامتگاه هایی  که در دل طبیعت هستند

 

امروز انسان ها آسیب های زیادی به محیط زیست وارد کرده اند که جبران ناپذیر هستند و ساختار آن را تغییر داده است. بهتراست سعی کنید آسیب های کمتری به محیط زیست وارد کنید.

 

با در نظر گرفتن آسیب هایی که امروزه توسط انسان ها به محیط زیست وارد می شود بهتر است مسافرانی که بلیط داخلی یا بلیط خارجی تهیه کرده اند و قصد دارند در اقامتگاه هایی که در دل جنگل وجود دارد استفاده کنند، از اقامتگاه هایی که سازگار با محیط زیست هستند استفاده کنند. هتل هایی زیادی در سرتاسر جهان وجود دارند که  که علاوه بر اینکه سازگار با محیط زیست هستند و به آنها هیچ آسیبی نمی زنند بلکه مسافران را نیز مجبور می کنند که به آنها احترام بگذارند.

 

بنابراین اگر قرار است بلیط داخلی یا بلیط خارجی برای مقصدی تهیه کنید بهتر است این مطلب را تا آخر بخوانید تا با هتل ها و اقامتگاه های سازگار با محیط زیست سراسر جهان آشنا شوید. ترفند های حرفه برای خرید بلیط داخلی ارزان قیمت را حتما مطالعه کنید.

 

 

اقامتگاه سازگار با محیطر‌زیست میسول در اندونزی (Misool Eco Resort)

 

یکی از اقامتگاه های خیره کننده در اندونزی، اقامتگاه میسول است. این اقامتگاه واقع درجزیره ی معروف مثلث مرجانی در جنوب شرقی آسیا است. این اقامتگاه بسیار افسانه ای و رویایی است و همین طور از بیشتر از 500 گونه تپه ی مرجانی ساخته شده است و به عنوان یک مرکز جهانی تنوع زیستی دریایی معروف شده است. این اقامتکاه جزو یکی از اقامتگاه های مخفی جهان است. این اقامتگاه دارای 13 خانه ی چوبی در منطقه ای خاص و بی نطیر است. هدف اصلی این اقامتگاه ها این است که محیط پیرامون خود را حفظ کند و به آن آسیب وارد نکند و در عین حال فضایی بسیار رویایی برای مسافران ایجاد کند.

 

اگر بلیط داخلی یا بلیط خارجی به این مقصد را تهیه کردید حتما در این اقامتگاه بمانید و لذت ببرید. شما می توانید برای خرید بلیط داخلی یا بلیط خارجی وارد آدرس خرید-بلیط-هواپیما-داخلی/https://samseir.com شوید.

 

 

اقامتگاه سازگار با محیط زیست ترتل این (Turtle Inn)در بلیز (Belize)

 

یکی از اقامتگاه های معروف بلیز اقامتگاه ترتل این است که به وسیله فیلم ساز معروف جهان فرانسیس و النور کاپولا، ساخته شده است. این اقامتگاه نیز سازگار با محیط زیست ساخته شده است. این اقامتگاه دارای 25 کلبه ی چوبی است که سقف آنها کاهی می باشد و با یک سیستم خنک کننده ی طبیعی همراه است. در این اقامتگاه به جای استفاده از بطری های پلاستیکی از بطری های استیل ضد زنگ برای آب خوردن ارائه می شود. یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد این اقامتگاه این است که غذاهایی که در آن به مسافران ارائه می شود با مواد غذایی ارگانیک که در باغ های آنجا پرورش داده می شود درست می شود و بسیار خوش طعم می باشند.

 

حتما بلیط داخلی یا بلیط خارجی ارزان قیمت  به این مقصد را تهیه کنید و از اقامت در اقامتگاه ترتل این نهایت لذت را ببرید و تجربه ی بی نظیری را کسب کنید.

 

 

 

فینسا رزا بلانکا در کاستاریکا (Finca Rosa Blanca)

 

یکی از هتل های بسیار جذاب و دیدنی در سطح جهان هتل فینسا رزا بلانکا است. این هتل موفق به دریافت سطح پنج و نمره 100 کامل از گواهی برنامه گردشری شده است. این هتل کاملا سازگار با محیط زیست طراحی و ساخته شده است. بعضی از تلاش های برجسته و موثری که این هتل انجام داده است عبارتند از: کار با پنل های خورشیدی، بازیافت آب خاکستری و همین طور تهیه و پخت غذاهای محلی بی نظیر برای مهمانان خود. به ششما پیشنهاد می کنم حتما بلیط داخلی یا بلیط خارجی به این مقصد را تهیه کنید و با ماندن در این هتل زیبا و جذاب نهایت لذت را ببرید. شما می توانید برای کسی اطلاعات بیشتر درباره قسمت های بلیط خارجی یا داخلی وارد سایت https://samseir.com شوید.

 

توجه داشته باشید بهتر است بعد از خرید بلیط داخلی یا بلیط خارجی به هر مقصدی به فکر رزور هتل یا اقامتگاه ها باشید تا به محض رسیدن دچار سردرگمی نشوید و بدون اتلاف وقت به هتل مورد نظر بروید.

 



نظرتان را بنویسید







منو